Thursday, June 21, 2012

Peti Sejuk & Tembikai


Patutnya beli peti sejuk ni

sumber: Google



Tembikai jangan lupa bungkus dengan plastik kalau dah potong. Ataupun potong kecik-kecik, letak dalam Tupperware.

sumber: Food Channel



4 comments:

Xora said...

nak susu nak susu atau yogurt. TAHUKAH ANDA: pedas cili lebih mujarab hilang dengan cepat apabila pihak yang memakan cili tu, meminum minuman berlemak spt susu atau yogurt, berbanding gula dan air??

--Sebagaimana sinisnya post ko ni, begitu juga sinisnya komen aku.. ok? trollllleeedd loyal!

Adein Kushairi said...

huwaa... nk beli peti ais pintu atas bawah pun gigih mengumpul duit. ne kan pula nk beli peti ais dua pintu neh.. mao pengsan husben kalo sy hantar kertas cdgn pd ia. hurmm.. ape kate sy loan pd reen utk beli peti ais neh..? takde interest kan..? huhu..

Cik Atun Banyak Nama said...

Apakah maksud post ini? Hehe.

p/s: samsung punya peti sejuk tempat letak buah dan sayur dia besar. Best...

Reen Tart Nenas said...

cik atun: hahaha nie namanyer entri emo :)