Friday, May 25, 2012

Sinki dan Rak

As salam dan Hi

Tahniah Nyomel sebab dah dapat rumah :) Selamat berpindah. Pindah rumah memenatkan hoke. Tapi seronok :)

Owh mengenai sinki ini?
masa nie belum pindah lagi 


Saye beli ini dekat kedai hardware biasa je. So saye cari yang dekat dengan rumah saye. So nanti just masuk jer kedai2 hardware yang jual macam-macam, dari barang untuk berkebun, tandas pun ada dan sinki pun ada. Make sure beli yang stainless steel. Tak ingat berapa saye beli untuk sinki dan rak biru tu. Tapi tak lebih RM150. Nanti bila sampai kedai, cuma tanya je pasal rak bawah tu. Saye tak suka sangat rak tu sebab nanti susun barang, nampak2 plak. Tapi takde pilihan kan. Plus, bajet mengekang. Jadi berpuas hati untuk ini dulu. Harap membantu Nyomel!

2 comments:

nYomeL said...

Thanks reen. and thanks for the info!
Tu laa.. rak tu mmg tak bape cantek kalo nak susun2 brg. tapi xpela. i punye rumah sewa je pun. malas nak beriya2 sgt. simpan duit utk rumah sendiri nnt. BTW, xpe.. sikit2 reen.. nnt bila dah ade bajet tukar laa.. :)

Reen Tart Nenas said...

nyomel: betul2. kumpul duit utk umah sendiri nanti