Wednesday, May 9, 2012

Update: Rak Simpan Barang

Hi 

Berunifi di rumah sendiri. Hehehe baru kini berkesempatan nak update blog :) 
Ingat post ini Rak Simpan Barang? Ini saye tunjuk gambar selepas kemas. Hehehe 

Ini semua hadiah kahwin. Ada yang dah guna, ada yang belum. 

Ini pun ada yang belum susun lagi. Bilik bawah nie sekarang dah macam stor tak bertauliah dah. Hahaha dah hampir 2 minggu, rumah semua tak habis kemas lagi :) Kena panggil Bibik Xora datang tolong lagi nie. Hahaha!



3 comments:

Xora said...

berbuih hokey aku minta dzulq approved proposal aku nak rak kayu ni. Harus la aku letak kat stor.

Aku bibik tugas khas. RM700/tugasan, aku tlg lipat kain ko aje. lain2 ai tak buat.

bunga daisy said...

byk nye hadiah kahwen dia..untungkan dah tak payah beli barang dah

Reen Tart Nenas said...

bunga daisy: ada yg kena beli jugak. tp paling suka brg elektrik. sbb mahal kan nak beli hehehe. semoga rezeki mereka juga murah :)


bibik xora: ko wajib beli mende tu hokehhh!